heartless

igår var de ju utgång! var inte så pepp på det efter att ha stått i kö i en halvtimme i össnö! eller hur fan man säger, de snöade som utav bara helvete iaf. så när vi kom in var ju håret helt dyngsurt, jag var genomkall och mina fötter var typ som två isbitar.
efter att ha torkat håret lite med papper inne på toaletten så blev det iaf lite dans. men så SJUKT asmycket folk det var. iofs var ju hästpojken dj's också. kan ju vara en grej av det?
drog iaf hem rätt skapligt iaf..

idag är jag knappt bakis.  skönt!
men mindre skönt är att jag mår dålgit igen, inte mår dåligt som att jag mår illa och sånt. utan dålgit som en bad feeling. jävla skit. räcker det inte nu!? känns som jag snart kommer börja tjuta.. jag vet ju inte ens varför jag mår såhär skit ibland!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0