BOUNCE

orkade inte kolla på alla program igår. kom till ena scrubs avsnittet sen slocknade jag..

idag har jag träningsverk. YEY! rumpan, axlar och lår. bra jobbat emelie :)
snart ska jag ta bussen in till stan för att träna igen. jag har fan kommit igång nu! så jävla härligt är det!

OJ! jag måste kolla vilken tid jag ska besiktiga bilen nästa vecka, lite nervös är jag faktiskt. HOPPAS inget är trasigt eller så. den verkar ju må rätt fint ändå :)

bokade en tid på make up store till en sminkning, tog på fredag. men jag känner att det kanske blir lite tajt med den tiden så det blev på tisdag nästa vecka istället!

lyssnar på en låt med miss e, timbaland, justin och några fler har gjort. den låten är med (utan att dom sjunger) i Step up 2. SÅ JÄÄÄÄVLA BRA LÅT!, och film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0