vb

dagen blev jäktig!
först ut med hundar och så här hemma,
duscha, fixa, sminka, håret osvosv
in till stan med bussen (bilen står vid kyrkan)
daniel från jobbet ringer och undrar om jag kunde jobba mellan 16-20. javisst!
kl var då 15, panik för jag fick för mig att det var lov och då skulle bussen hem inte gå. ringer morsan, hon fattar inte vad jag snackade om för allt gick så fort och jag var så stressad/virrig. ville iaf att hon skulle hämta mig i stan för bussen inte gick. hon försökte få mig att fatta att det inte var lov länge. men då ville jag bli hämtad vis kyrkan, var så stressad så jag glömde bort att ajg ställt bilen vid kyrkan. guuuuuud. ibland är mamma bra och smart. lite smartare än mig.
hem fort som fan, hämta kläder och racea in till stan med lilla blixten mcqueen (som min lillebror har döpt den till).
jobbajobbajobba,
sen blev det världens som planerat med kregert. det var mys!
och nu är jag precis hemkommen.

nu är jag lite nervous inför i morgon, då bilen ska besiktigas. SHIT. hoppas den går igenom. vi kollade mina ljus förut och tutan har jag använt några gånger idag så den funkar. nu är det ju bara resten som man får hålla tummarna för.

nej, in i duschen nu sen lägga sig. ska visst jobba i morgon också. 10-17. wuhu, moneymoney! sne blire jobb i helgen också!

hare så kul i fjällen raring!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0