waiting all day

idag har de varit rätt slappt. hunnit med att träna ki jympa. lär ju ha träningsverk som fan i mina armar axlar och rygg i morgon! mina nya skor och bralls funkar great!
städat mitt rum lite har jag också gjort, duktigt. fast jag är inte klar än. på låååånga vägar. men det tar vi i morgon. tror jag.
ska jobba i morgon också.
och nu är jag trött. lite övertrött. dunno varför, bara är det. så nu blire film, eller that 70's show kanske. vi får väl se!


Silverchair - anthem for the year 2000








säg att du vill träffa mig..

Kommentarer
Postat av: Design By Ekberg

eeeh va läskigt den där låten ladda ja ner för några dagar sen igen, :O

2009-02-28 @ 10:47:51
URL: http://designbyekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0