0044

här sitter jag uppe
har läst en viss persons blogg i någon/några(?) timmar nu. ingen aning om när jag började. men det var några inlägg.
vet inte egentligen varför jag bryr mig och vill läsa. är väl kanske bara lite uttråkad eller lite nyfiken?

kanal 6 står på och just nu visas spin city tror jag? ser ut att vara samma avsnitt som igår? men jag vetinte. charlie sheen, är ju med (han från 2½ men), och den där tjejen som man har sett i nästan alla serier, scrubs, melrose place osv.

idag har jag inte gjort något alls. och det har varit skittråkigt! har kollat på film/tv och suttit bänkad här. ge mig ett liv!
jag har inga pengar nu heller, äger nog inte ens 100 spänn. har ingen aning om vad jag har gjort med alla mina pengar!? fick ju ändå lön och pengar i julklapp. iofs kostade mina klännningar till både jul och nyårsafton lite pengar. sen har man ju käkat ute osv rätt ofta. det blir ju alltid så när man tror att man har pengar så det räcker länge till..

jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt en sak.
en grabb på jobbet som börjat skriva sms och vill ses? men hur ska jag berätta att inte är intresserad när jag träffat han och hans vänner en gång och sett på film utanför jobbet. kommer ju dö av pinsamhet när man träffar han på jobbet ju! varför skulle han börja hålla på för?!
det räcker med allt som det är nu
det är för mycket

jag känner bara att jag inte vet vad jag vill just nu. det är så mycket som händer. folk som vill saker man inte vill att dom ska vilja. kan dom bara inte vara tysta och låta det vara! allt behöver inte hända på en gång..
antingen är det allt på en gång eller så är det ingenting.
det är en person jag vill träffa just nu, eller två är det nog. men den ena verkar inte alls intresserad eller sådär så jag vet inte vad jag ska göra. det är så himla svårt att släppa honom!
den andra personen.. som jag helst av allt vill träffa, han är lite knasig. eller jag vet inte, han är.. han är.. jag vet inte! jag vet inte om han vill träffa mig, hanlkanske bara säger det för att jag vill. jag vet inte om han vill träffa mig vanligt elle rbara gå ut och supa med mig. okej fine by me, men jag vill lära känna honom också ju. suck! jag vill bara veta hur allt ligger till eftersom jag börjar ana vissa saker.

nu har jag sagt lite för mycket. så vi får väl se hur länge det här inlägget ligger kvar.

nu ska jag lägga mig i sängen. godnatt

kregert och jag på öland, midsommar -08

Kommentarer
Postat av: Kregert

åh vad jag gillar den bilden <3

2009-01-07 @ 15:29:58
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0