3 december till nu

i fredags åkte fia och jag till linköping, först ikano och sen hann vi med staden också. jag hittade 3 saker, en lång leopardväst, en korsettlinne och ett vanligt linne. ajuste, +2 vanliga långa linnen. men dom räknas inte tycker jag inte. dom är för vanliga. inget roligt.
jag kom hem kanske lite efter 6. då skriver matti till mig och säger att jag ska komma till motala och dricka öl med han och dennis. Okej, säger jag!
tog en buss en timme senare coh var framme i motala vid 21.
vi lirade tvspel hela kvällen. jag vann över matti och vann nästan över dennis. eller det blev lika.. när vi spelade NHL (haha!) aldrig spelat det förut. sen blev det lite buzz och vääääldigt mycket singstar! jag var så sjukt bra på alla spel! wuhu. tråkigt för er grabbar att en brud vann över er hela tiden! höhö
det blev lite öl och någon äcklig ice tea med sprit i. aldrig mer.
skulle åka hem dagen efter med 0725 bussen från bussvcentralen. eftersom jag skulle jobba dagen efter.
jag sov kanske max i 30 min, tror fan inte ens de. sen sov jag lite på bussen hem.
snacka om att vara förstörd på jobbet. det var inte kul. men det var det nog värt. hade så roligt hos dennis!
när jag kom till jobbet igår så hade dom ställt in den jävla soptunnan som daniel hoppade ur från i omklädningsrummet. sen hade dom tejpat för hela mitt skåp med ngåon jävla supertejp så jag inte ksulle få upp det. haha idioter

på kvällen efter jobbet drog jag hem till tessan, men var inte kvar så länge. var så himla trött. men det var kul att ses innan hon drog!

idag har jag jobbat igen. idga när jag kom var dörren till omklädningsrummet stängd. och det är den ALDRIG. så jag undrade vafan dom ahde gjort nu.
när jag öppnar försiktigt eftersom jag inte visste vad jag skulle vänta mig, så ser jag bara att mitt skåp och dom skåpen brevid är helt vita. inga nyckelhål fanns kvar heller.
jag bara, vafaaaaan nurååå!? så kom daniel och skrattade åt mig.
jag trodde om hade satt dit något skydd elelr nåt för så jag inte skulle komma in. men det visade sig att dom hade vänt på hela jävla skåpet åt fel håll! knasgrabbar.. haha

nu ska jag nog käka upp min apelsin och gå och lägga mig. är helt slut i huvudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0