ansiktsbehandling och stripes?

idag var jag duktig och satte klockan på 9. morsan skulle bli arg om ajg gick upp senare. så ajg kände att ajg kunde vara lite bra idag ändå och gå upp så tidigt. ska gå ut med hundarna strax. efter det blir det nog att städa hela huset som vanligt. utan att hon säger till. men de brukar jag ju göra..

igår körde jag på en ansiktsbehandling, det ha jag inte gjort på evigheter. inte sen då tessan jag och fia hade spa-kväll en gång för säkert 2 år sen?
och just nu sitter jag med en sån där grej på hakan, näsan är precis borttagen. det sved i ögonen när ajg tog bort den! men det vare värt!
min hud känns så mycket lenare och ser bättre ut nu, kasnke borde göra sånt här oftare? :))

förresten så hittade jag min bästa pincettt igår! den hade legat under en påse med skor i här hemma hos mamma! man blir alltid lika glad när man hittar något man saknat.

i veckan nu står träning och jobb på schemat. och kregert minst en dag! det är allt för länge sen nu!

nej. dags att dra bort den sista stripesen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0