bored

näfan. såhär kan vi jui nte hålla på. klockan är 1644. och vad har jag gjort idag? jag har varit ute med hundarna på en värstingpromenad, städat lite, lagat mat. det är förfan fredag! och vad ska jag göra ikväll? nej ingenting. ingen verkar vilja hitta på något? eller? funderar på om jag ska åka hem till pappa ikväll, han kommer hem från estland idag :)) och om bilen krånglar (litar inte på att den funkar som den ska än) så är det alltid bra att ha pappa där!
det här blir världens kanske tråkigaste inlägg igen. men eftersom jag inte gör något speciellt om dagarna längre förrutom att hjälpa till med allt här hemma så får det väl bli så!

okej, klockan var inte alls 1644, verkar som min klocka på datorn står stilla?
nej nu blev det 1645, men han stog typ still apå 44 i säkert 3 minuter? klockan på mobilen är iaf 1648. ja.


bilden har ingenting med texten att göra, men skit samma.
detta var förra året i sälen. man blir ju lite sugen på att åka nu alltså..

Kommentarer
Postat av: Kregert

Hhaha, rolig du är! Mycket träning nästa vecka? :)

2009-01-16 @ 17:49:55
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0