cupcakes & dom kallar oss artister

kregert har varit här idag. det var roligt att se henne igen!
vi har bakat, både muffins och kola. kolan var nog rätt rolig. (bra attt vi tog matlagninggrädde istället för vanlig grädde, grädde som grädde tänkte vi. men de blev inte riktigt samma sak. haha!) kolan fick koka i typ en timme innan vi hällde ut den på plåten. och muffinsarna blev lite för länge i ugnen, vissa blev ltie brända i kanten. hm.
efter baket kollade vi på film, hann med både american pie (älskar dom filmerna) och sedan daredevil.

nu sitter jag här, kollar på Dom kallar oss artister, det skulle ju gå på SVT1 inatt kl 0030-0100. but no way. pallar nog inte vara uppe tills dess. så hittade en länk där jag kunde kolla på nätet istället! go emelie!
detta avsnitt handlar om Hellacopters!, snack osv om deras sista spelning och deras turneer osvosv.
kul att the datsuns är med och snackar också! :) (dom var förband till hellacopters under deras sista spelningar, dom kommer från nya zeeland)
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1365219


the hellacopters. 1994-2008
snygga män, mmmmmm

tha datsuns


nu ska jag ropa in missen och sen lägga mig i sängen och glo på that 70's show, eller kanske vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0