doris

idag blev doris kastrerad.
så var och hämtade henne alldeles nyss på djursjukhuset här i norsholm.
så nu får hon itne gå ut på 10 dagar, då hon ska ta bort stygnen. hon får heller inte äta nåt på ytterligare några timmar.
hon är helt rakad på magen nu :(
fast lite roligt är det att hon vinglar så mycket när hon går, hon ser lite full ut.





alltid så ska hon sitta i mina blommor,
fastän de finns hur mycket plats som helst brevid dom så är det alltid i hon ska sitta, haha knaskatt.


nu är mamma lite sur över att jag inte gör något. men finns ju inget att göra så jag vet inte vad jag ska göra åt saken. har ju redan städat allt som går att städa här hemma..

Kommentarer
Postat av: Zylvania

Sv: jag är medlem på plus i kassan, men jag blev det rätt nyligen så jag kan tyvärr inte uttala mig om det än. Men annars är det bara att testa på det, man förlorar ju inget på det :)

2009-01-15 @ 00:59:35
URL: http://zylvania.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0