fuck the flashy shit

jag vet inte vart jag får det ifrån..?
men när jag var ute med hundarna så fick jag dom där tankarna igen.
dom där tankarna man får när man kör bil, dra i handbromsen, lägga i backen när man kör på motorvägen osvosv.
men idga tänkte jag på andra saker, som att när jag går där på vägen. bilarna som kör förbi kör ju säkert i 70 alltså, dom saktar ju inte alls ner. så tänk om jag abra skulle slänga mig ut mitt i vägen, skulle jag då bli påkörd eller skulle dom avra så snabba och hinna veja undan? eller om jag bara går där, kommer någon köra på mig? det är ju ändå en lantväg. hinner jag då hoppa ner i diket om jag skulle märka att han var på väg mot mig som går på kanten av vägen?
bara massa sjuka saker som kommer upp i huvudet.
liksom, om jag bara skulle slappna av i alla situationer, skulle min hjärna ta över mitt beteende och göra som den vill? utan att jag kan göra nåt åt det? är det så att jag måste hålla händerna i styr? jag vet inte.
jag kanske verkar helt sjuk. men jag lovar att jag inte är så konstig. det är bara några konstiga tankar som jag får ibland..

jag tog upp det på jobbet för någon helg sen då jag jobbade. jonas blev rädd för mig, fast jag tror att han bara skämtade om att han blev det?. men daniel sa att han ockås har tänkt att man kan dra i handbromsen på motorvägen. jonas sa då att om man gör de så kommer bilen volta. man lär då alltså dö. oj
frågade en annan gång om det där med om bilar sprängs.
sist jag blev stående på vägen till jobbet med min helvetesjävlabilfan.. suck!, ja iaf. så började det ju lukta bränt om bilen, då fläktremmen hade gått av, så batteriet blev överbelastat?
alltså jag blev ju skiträdd och trodde den skulle sprängas och grejer. så jag sprang ju säkert 100 meter ifrån den. jag visste ju inte vad jag skulle vänta mig..
men nu har jag iaf fått reda på att bilen kan inte sprängas. utan det är bara i filmer som dom gör de!
så nu vet ni också det!


snart kommer kregert hit! det var kanske 1,5 vecka sen vi sågs sist men det känns som evigheter sen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0