hey man, nice shot!

nu har jag ätit mat 2 gånger på en dag. det har jag nog inte gjort på... 2 veckor nu? varför vet jag inte. eller jo det vet jag ju visste. här hemma hos pappa lagar man alltid en sen middag istället för mat. jag vet inte riktigt varför, om man kanske ska laga en lunch själv? äsch, jag vet inte!
har varit på begangnade bildelar idag och köpt mig en generator för 600 pikadoller. fia hängde med. sen åket i förbi mitt jobb, jag skulle kolla i skåpet efter min piercing som jag har tappat någonstans, men den låg inte där heller. jävla skit. dom är ju för dyra för att ajg ska ha råd att tappa bort dom hela tiden! suck. en ny vanlig ring kasnke kostar runt 200 spänn har jag för mig.
sjävlklart skulle daniel hålla på och sjunga om den dära pengen hela tiden :p jävla tönt alltså!
sen åkte vi hem till fia och lagade tacos! MMMM. det var länge sen! och fasen så gott det var! superkockarna em och fia.

nu ikväll blir det lugnt. ska väl försöka att inte gå och lägga mig så sent som jag har gjort dom senaste dagarna nu. vaknar ju alltid för sent då. ja men det kasnke är därför jag inte hinner med lunch, blir ju alltid frulle vid 12 tiden.

kanske inte världens roligaste inlägg? men de skiter jag i!


jag och dennis rockar på singstar!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0