ja eller nej

jag är så jävla sugen på en pringles nu! sourcream and onion. MMMMM, fatta så gott de vore eller?
men nej. jag ska sluta att käka så jävla mycket onyttigt.
dessutom äger jag bara 100 spänn kanske och får ju inte lön förräns den 25. SUG! men det är väl lika bra egentligen


 
the ringers - oh well man



bra låt. ja

jag har inte gjort ett piss idag, sökt lite jobb och sånt bara
blir nog samma sak i morgon, iofs ska jag kanske åka förbi en reservdelsgrej. eller en skrot eller vad det nu är och köpa mig en ny generator. en begangnad går på 600. en ny till min bil ligger på 2000-3000. och vad ska jag med en ny till när bilen är så gammal? :)
får låna pengar av far min eftersom jag inte har några pengar själv. SNÄLLIS PAPPPA :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0