jävla skit! palla bli sjuk då!

japp, som sagt. jag är sjuk. feber, sjukt on i halsen, förkyld, nyser mer än vanligt. jag skojar inte om jag säger att jag har nyst mer än 150 gånger idag.
ringde till vårdcentralen idag och frgade varför dom inte har hört av sig till mig. men jag hade tydligen fått en tid på tisdag kl 0830. shit. så tidigt har jag inte pallrat mig upp på hur länge som helst tror jag.
men de ska bli skönt att kanske få veta vad jag är allergisk mot. förhoppningsvis?
ida är också sjuk. så vi båda två har legat i en varsin soffa och glott på tv och film. både Bolt (igen, det är nog 4e gången på mindre än 2 veckor) och bedtime stories.

i morgon, om vi är lite piggare, så ska vi dra till lucky7 och kanske boka tatueringstid.
wuhu. kanske de blir av på riktigt nu. har ju varit sugen riktigt länge nu alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0