no more

just nu ligger jag nerbäddad i soffan med ett jättetjockt och mysigt täcke och 3 kuddar. lite musik till det så är det perfekt! jonas har rätt bra musik i datorn ändå (det är hans dator jag använder nu)

idag blir det nog lugnt. vi ska vara hundvakt åt, zorro? eller hette han kanske tarzan? dont remember.
kl 18 ska jag ner till gymmet. och ida ska iväg på något med skolan. fick hänga med men jag känner nog inte för det..
i morgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, vi har bokat gymmet vid två iaf, men ida kanske skulle iväg då så jag blir nog själv då med. men då får jag solariet för mig själv både idag och i morgon :D haha!
på lördag har vi börjat fundera lite på en spelkväll här hos ida och mig. måste kanske börja bjuda lite folk, ju fler desto roligare!
på söndag ska jag träffa johan. det var för länge sen. säkert 2 månader sen nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0