nyår

jag vet att jag är lite sen och att det är dags att uppdatera

vi börjar med nyår.

lite förparty hos fia, kl var 15 och vi var redan igång med spriten!
fia och jag bytte paket, kram

bara för denna bild är så jävla rolig! haha

fullbarn



det blev middag hemma hos ida. sjukt god mat! mmm



sen drog vi iväg till postenrobban
blev dock inte kvar så länge eftersom tes och fia hade dragit till palace, dom trodde att alla hade gått dit när 12slaget var, då alla var på g ner till strömmen. helt fel. alla var kvar på festen sen :p knasungar

sara och jag stannade kvar ett tag till.
sen drog vi till hugo, inte så mycket folk. lite segt

helt okej kväll! men nyårsafton är ju väldigt överskattad.

dagen efter drog sara och jag och käkade pizza och köpte med oss chips och dip hem.
HEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0