rollergirl - superstar

hittade min gamla favvolåt sen jag var liten!

haha, inte kanske världens bästa video men :p


idag har jag jobbat. blev väl mest bus idag på jobbet.
vi har kastat pappersflygplan. snärtat varandra på armarna med våra händer (daniel snärtar för hårt! AJ!) tränat på "hissen" eller " trappan" bakom hyllorna. skrivit brev, ritat. spelat in en ringsignal till mig (HAHA)
förresten, när jag kom till jobbet så funkade det inte att vrida om nyckeln till mitt skåp!? vafan skrek jag, då kom daniel springandes och jag hörde jonas därute asgarva. så hade dom flyttat på mitt skåp! vilka jävlar.. :D

duschtajm!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Schyssta arbetskamrater :P

Ni verkar ha kul på jobbet iaf ;) Haha..

2009-01-19 @ 19:21:39
URL: http://sannamedfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0