simpsons

har precis kommit från duschen. var på gymmet en sväng förut, hann med att sola också. wuhu. det var för länge sen det, så nu ska bruna emelie komma tillbaks.
sitter och småkollar på simpsons nu. oj, nu var det visst slut. men det kommer ett avsnitt till vet jag! :))
ikväll blir det lugnt, ida är ju iväg på något grejs med skolan. och ja är hemma och gör ingenting. lite segt. kände för att göra nåt ikväll men nejnej.

såg förut idag att jag inte har några batterier i min kamera, han hinner inte ens sättas på innan han stänger av sig.. hm

beställde förresten häromdagen lite grejor från barbarella.se, fick mail igår om att dom var på g! :D hoppas på att dom kommer i morgon :)

nu ska jag lägga mig ner i soffan emd lite varm choklad! bye

Kommentarer
Postat av: Kregert

åh, längtar tills i morgon ;)

2009-01-23 @ 16:51:23
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0