skavsår

jap, jag har fått skavsår av mina nya skor. så i morgon blir det plåster på hälarna.

idag har jag mest tagit det lugnt. låg i soffan halva dagen med täcke och grejer.
men vid 5 någonstans bar det av till stan för att träffa patric. det blev att glo i några butiker men de fanns inget intressant.
sen gick vi hem till hans kompis martin och lyssnade på musik och bara tog de lugnt. jag är ju fortfarande helt död sen helgen, och det var nog dom också! haha
nu ikväll har vi käkat god mat änsålänge. har inte orkat göra så mycket mer. blir väl film eller nåt som vanligt!

fick några roliga mms förut av mina arbetskamrater där dom sjunger om den dära pengen hela tiden. rolig bilder var det till också, haha! så sjukt störda människor :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0