snöööööö!

wihu,. äntligen kommer det mer snö!
okej, det är inte många flingor i luften med några är det ju i alla fall :))

igår rensade jag ur hela datorn med CCleaner. han tog bort 1,5 gig. haha! kanske borde använda progammet lite oftare?  hann med att diskfragmentera den också, så nu går den lite bättre ändå!

strax ska jag dra på mig min varma skidjacka och mjukisbyxor, för jag ska ut med hundarna. tänkte att vi nog ska gå ner till isen igen. den har ju ännu inte smält bort liksom, så då kan man ju passa på att åka lite på den och skratta åt hundarna som är som bambi.


alice

Kommentarer
Postat av: Kregert

Ja lätt att vi borde göra bakverken bättre en annangång. Nu vet vi ju vad vi ska ha för grädde nästa gång ;)

2009-01-15 @ 16:31:21
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0