today

just nu sitter missen framför skärmen så jag ser nästan ingenting av vad jag skriver. men jag hopppas på att det kommer vara läsbart :p
eller
inte för att jag har ngåot speciellt att skriva men..

ringde ju vårdcentralen förra veckan angående mina nysningar. har ju nyst varje dag nu i nästan ett år. det räcker nu?
så nu hoppas jag iaf att jag kan komma på en sån där testgrej, där dom testar om och vad jag är allergisk mot. jag själv har absolut ingen jävla aning. eftersom det händer vart jag än är.

ska strax ta långpromenad med hundarna. känner att jag behöver röra på mig. har inte tränat på säkert 1 månad. och det märks och känns!

gammal favorit :))

johnossi - party with my pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0