sjuuuuuuk

gick upp 0830 idag för att göra mig iordning inför jobbet.
innan jag åkte så kände jag att jag var jättevarm och det kändes som att jag skulle vara tvungen att ställa mig ute i kylan helt naken för att kyla ner mig. iprenen eller alvedonen verkade inte hjälpa så mycket mot febern.
satt i bara linnet i bilen på väg till jobbet, ingen värme på heller eftersom jag var så varm. fönstrerna immade igen också. så jag öppnade fönstret så jag skulle kunna se någonting ut.
väl framme på jobbet så kände jag mig jättedålig men jag ville ändå ge det ett försök. jag ville ju jobba! jag vill alltid jobba när det gäller micro. det är så roligt!
klarade inte ens 10 minuter. sen tyckte jonas att ajg skulle åka hem. så jag gjorde det,
förresten så hade dom tryckt in dömånga tvättsvampar i mitt skåp idag så först kunde jag inte öppna det. haha, idioter.

nu blire that 70's show race. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0