live each day like its your last

har precis kollat klart på Fred claus. helt okej film.  lite rolig i början när en bebis är precis nyfödd säger "ho ho" som en tomte, hahaha! skrattade så galet mycket åt det.

idag har vi hunnit med så asmycket saker.
vi har varit på maxi, köpt hamster, åkt hem och fixat med buren, åkt till stan, handlat och käkat mat, varit på vibratorträning. haha! så jävla roligt det var, hela fläsket darrade som fan.

igårkväll hade jag och ida så roligt åt massor med gamla minnen från högstadiet.
en sak av dom var när vi skulle på klassresa till sandvik i 7an. vi kände inte riktigt varandra i klassen än heller.
när vi precis kommit fram till sandvik, det är bara en lång nerförsbacke gjord av grus kvar. så blev jannika typ skitglad, kastar av sig hjälmen, släpper styret och skriker "ÄNTLIGEN FRAMME!". hon ramlar med cykeln och skrapar upp ansiktet och repar glasögonen, stackarn!
men så kul det är att tänka tillbaks på det och se allt framför sig en gång till. det går inte hålla sig för garv så kul det är nu efteråt

förresten så har inte mina nysningar blivit bättre. kanske ska ta tag i att ringa till vårdcentralen i morgon igen ohc se vad herr doktor säger om allt. jag ska också fråga om jag kan få komma på allergitest. pallar fan inte att gå omkring och nysa längre, har gjort det varje dag i ca 10 månader nu. det är inte nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0