kasst

igår mådde jag rent ut sagt piss. låg och kallsvettades hela dagen + natten till idag. det är så äckligt jobbigt.
idag har jag inte lika hög feber som igår, har fortfarande sjukt ont i hela kroppen men idag orkar jag göra saker. har ändå packat ihop alla mina grejor hos ida och åkt till pappa (pappa körde).
så nu sitter jag här, tycker synd om mig själv för det värker överallt. jag snorar och nyser fortfarande och min hals gör cepe ont.
men ska ändå dra till jobbet i morgon. behöver the money. skulle aldrig klara mig på halva det jag får nu. då skulle allt gå åt till räkningar osv. dvs INGET NÖJE!

fick iaf ett väldigt roligt samtal inatt av tobbe. hahaha. kan inte sluta skratta åt vissa saker dom har gjort däruppe i sälen! :D

Kommentarer
Postat av: Kregert

stackare. tycker synd om dig. Krya på dig vännen <3

2009-01-31 @ 11:01:20
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0