push it

jag har kommit på att dom har rätt bra saker i ica brasken i norsholm ändå, igår när jag köpte mjölk såg jag att dom hade pincetter? det var ju något nytt tyckte jag.

ska nog strax ta tag i min bil, ska ut och provköra den och se om batteriet laddas nu efter vi köpte mig en ny generator. kan ju vara bra om bilen funkar när jag ska till jobbet nu i helgen? :)

jag har kommit på en sak, jag tror att jag är trött på min hårfärg igen. men jag vet inte om jag vill färga och styra med det igen som jag höll på förut. efter håret gick av 3 dm sist jag höll på så är jag lite mer.. rädd om det. iofs hade jag blekt det typ 10 gånger under en månad. så det är ju lite förståeligt. men ändå, håret kanske inte är lika starkt ännu.
det lutar ju åt rött, knallrött eller mörkrött. jag har fortfarande inte kommit fram till vad jag vill än.
får väl låta håret växa lite innan jag börjar tänkte jag..






alla dessa hårfärger hade jag under ca 6-7 månader. rätt bra gjort va?


nej. dags att gå ut till bilen och köra lite.

Kommentarer
Postat av: Kregert

Jag har oxå börjat tröttna lite på mitt nu med. Jag får "blond moments" titt som tätt nu ;) Heja Sommar!

2009-01-15 @ 20:26:25
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0