well thought out twinkles

min hals dödar mig
jag vill inte svälja för det gör så förbannat ont
tyck synd om mig!
febern verkar nästan vara borta. fast kan bero på att jag har käkat massor med tabletter idag. kanske lite för många?

har försökt att pilla lite med min blogg. men det gick inte så bra så den ser likadan ut nu igen. får försöka göra något åt den en annan dag.


kregert!?
när jag är frisk och sånt, vill du leka med mig då? kanske träna typ varenda dag också? sola och simma också? sneeeeelaaaa? jag skulle behöva det! behöver träffa dig med! det är för länge sen och för långa mellanrum nu mellan gångerna! :(




ibland önskar jag att alla som är jobbiga som jag inte vill ha något att göra med var andra personer som jag vill ha något att göra med. eller vadå ibland. jämt. alltid.

Kommentarer
Postat av: tes

jag tycker jättesynd om dig! krya på dig, och sluta äta så många tabletter, det är inte bra! :)

2009-02-01 @ 11:32:40
URL: http://metrobloggen.se/omtherese
Postat av: Kregert

Ja! Jag vill leka med dig! Sola med dig! Träna med dig! Träffa dig mer, ja varför så långa mellanrum? ;)

Vi ska bara bli friska först, jag har fort ont i halsen, har haft det i en vekca nu :( sen, ja då jävlar!!! <3

2009-02-01 @ 12:47:13
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0