all abord

nu har jag kommit hem till ida. har suttit här framför tvn ett tag nu. lirat lite guitar hero har vi också hunnit med.
fan så mycket packning jag har med mig. ni som känner mig vet hur mycket jag brukar ha med min för bara över en helg osv. nu har jag hela rtäningsväskan smockad, fick inte ens igen låset helt på den + två stora påsar. haha, 3 par skor har jag också med mig. känns som jag nästan har flyttat hit för ever.

på jobbet idag var det inte alls många kunder. 133 st tror jag det var sammanlagt under hela dagen. sjukt lite folk alltså!
fick jobba till stängning idag igen, daniel ville hem tidigare och vem ställer då upp? jo emelie :) kul att det inte kom en enda kund då sista timmen, så jonas jag och aldén som tittade in satt på släpvagnen och bara lyssande på musik och gissade artister osv. kul att man har så slappt jobb :p

så mycket roligt hade jag att berätta idag!
nu ska vi se på film!

Kommentarer
Postat av: tes

jag kunde inte hålla mig borta från bloggandet :P haha, så nu måste du läsa och kommentera massa!!

2009-01-19 @ 19:28:02
URL: http://metrobloggen.se/omtherese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0