who let the dogs out?

nu har jag varit vaken i nästan en timme. har käkat frukost och busat med missen lite. ska snart ta på mig lite mer kläder och gå ut med hundarna. det är soligt ute idag? undrar om vattenslangen kanske kan tinas upp då så jag kan tvätta min skitiga bil? inte för att jag tror att det kommer bli så varmt men..
ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. blir väl att sitta hemma :( jobb i morgon så egentligen är det ju lite skönt att ta de lugnt.men at ta de lugnt nästan en hel vecka i sträck och inte ha åkt någonstans känns så konstigt, och ganska så jättetråkigt. men bilen verkar ju funka, förhoppningsvis, så när jag får lön ska jag tanka den och åka någonstans och ha kul som fan!



silversun pickups - well thought out twinkles


nu är det heller inte långt kvar tills ida och jag blir sambos för två veckors tid. måste påminna mig själv om att boka tatueringstid också. fast måste nog räkna lite på min ekonomi först. vet inte riktigt hur jag ligger till osv.
men har ju äntligen kommit fram till något som jag vill göra. har ju haft rätt många idéer, men jag har inte vetat vilken jag vill göra först. vi får se hur de blir. jag kommer säkert ångra mig och vilja göra nåt annat före ändå nu om jag känner mig själv rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0