yellow dog

i kohagen bakom huset kan man gå ut med hundarna i. den är biiiiig!
och en bit in i den så har det.. vad ska man säga, varit lite översvämmning? eller nä det har det nog inte, för det är som stora grästussar man kan gå på, och dom brukar ju alltid finnas när det är litelite vatten under.
så idag var vi nere på isen, jag och hundarna. det var lika roligt som igår. dom blir verkligen som bambi! haha.
tog några bilder men orkar inte lägga in om än. så får bli en annan bild på alice :))


jag älskar att hon ser så dum i huvudet ut på bilden <3

annars idag har jag inte gjort ett piss. städat lite och sådär, lagat mat. det vanliga.
kollat på without a paddle har jag också hunnit gjort. 1,5 gång. somnade efter halva första gången.

strax:
kanske ett will ferrell race? ska åtmindstonde se old school.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0