what a night

vilken jävla kväll.
våran lilla spelkväll slutade med utgång.

på vägen till spårvagnen så sprang jga rakt in i en jävla bom (en sån som stoppar bilar för att köra in på vägar), så min högra höft är helt uppsvullen.
jag hade ingen kontroll på min kropp alls.
jag har blåmärken och ont överallt idag
till sist så blev jag tillsagd av vakten att jag skulle gå ut, eller att jag inte fick vara kvar. så jag blev väl.. vad kan man säga.. nästan utslängd?
jag ringde massor folk. bråkade tydligen med posten robban fast jag inte har någon aning om varför.
vi skyller på absinten
jaja, jag hade en skitkul kväll. och det märks på hurjag mår idag! haha
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0