090701

jobbat idag. 10-16. men shit va tråkigt det var. gå och plocka, städa och fylla på hela dagen.
efter jobbet åkte jag hem till kregert och hämtade henne. stannade vid skarphagen centrum och köpte med oss glass och jordgubbar. sen drog vi oss till åbysjön och badade när det åskade samtidigt. busigt! jag vågar fortfarande inte stoppa ner fötterna neråt i vattnet. ligger som en död fisk på ytan istället :(
vi hann med lite bergsklättring också.
på vägen hem stannade vi på rusta och slösade pengar på sololja och filmer. sen blev det willys, mer filmer och cd-skivor till mig. nu måste jag sluta med det här!!
fast vi tränade armarna genom att bära tunga korgar när kregert skulle köpa med sig mat hem.
och nu har jag kommit hem. trött. ska nog lägga mig och kolla på någon av mina nya filmer tror jag. blir nog Honey med Jessica alba :)))

pappa och resten av familjen drog till Liseberg. UTAN MIG. dom frågade inte ens. era jävlar. morr.




David Guetta ft. Cozi - Baby when the lights


Kommentarer
Postat av: Nathis

Honey är såååå bra :)

2009-07-02 @ 03:16:06
URL: http://nathalielovesyou.blogg.se/
Postat av: Kregert

åbysjön? hahahahahahahahahaha, det heter ju Ågelsjön!

söto <3

2009-07-02 @ 21:00:39
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0