090712

grillfest igår. det var helkul! borde göras om fler gånger med samma mycket folk!

i morse fick jag en penna intryckt under foten. så nu har jag värsta såret där. det kom till och med blod och grejer! och FAN va ont det gjorde.....

jag har gått ner 3 kilo på 2 veckor. vetefan vad jag har ändrat och gjort för att förtjäna det. men det får gärna fortsätta! :D för beach 2009 here i come! (tycker inte att sommaren har börjat på riktigt än)

nu ska jag måla naglarna rosa! bye

MÅSTE gå till min tatuerare nu i morgon eller på tis. eller kasnke efter jobbet på ons. och prata med han. vill ju ändå ha en ny tid!

Kommentarer
Postat av: Design By Ekberg

haha så skön

2009-07-13 @ 16:41:45
URL: http://designbyekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0