090717 EGEN LYA!

i veckan har jag mest jobbat.
träffade tessan kregert och sara över en fika häromdagen. vi hade ett "möte". jag hade ingen aningom vad vi skulle prata om då men det gick ju finfint ändå :)
nu på måndag ska jag tatuera mig. om inte min tatuerare blir hundbiten igen fast i andra tummen och behövs opereras igen såklart. men det är väl 1 på miljonen det va?

nu ska jag börja göra iordning mig. ska förbi MIN ALLDELES EGNA LÄGENHET som jag nu var på visning på igår, och sen skrev på papper för igårkväll efter jobbet!
den är rätt äcklig nu. men jag får ju göra om allt ;) och får det dessutom betalt så i'm happy! bara jag får hjälp med det :p
men ska iaf förbi där och gläppa lite med kameran så ska ni få se hru det ser ut :D


Kommentarer
Postat av: Sanna

Cool ;)

Vart är den någonstans då?

Hoppas allt är bra med dej, det var så länge sen vi sågs!

Kramar

2009-07-27 @ 21:14:09
URL: http://sannamedfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0