090729

jag är lite dålig på att uppdatera just nu. hrrrmpff kregert. bara för att ajg är ganska så busy med lägenheten. idag var jag där ungefär mellan halv 5 och 9. plus att jag har jobbat också. så de tkänns lite i kroppen. min ögon vill stänga igen sig just nu och mitt huvud vill sova.
i morgon ska jag jobba igen. börjar 13, men innan de ska jag och ida till lägenheten igen och fortsätta med det vi slutade med idag. när vi är klara med det, DÅ är det dags att börja måla och tapetsera :D
mer har MYCKET kvar. hela köket ska målas. hela hallen ska tapetseras och målas. hela badrummet ska målas. PLUS att det ska läggas golv in the whole lägenhet.

hann med att beställa en soffa idag också. så den ska hämtas nästa vecka!
det får framååååååt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0