brudmaffia

jaja. förlåt kregert. jag skrev väl fel. ÅGELSJÖN! så, happy? :)

min dag blev bra.
jag åkte och badade hemma hos henke. skönt med pool. kan någon ge mig en?
sen åkte jag hem till kregert med jordgubbar och glass. efter det. kl1730. bar det av ner till stan för att möta dom andra två tjejorna. det blev fräcka på skvallertorget. vi planerade lite. vet inte riktigt vad vi kom fram till, till våran lisebergsresa. men i morgon ringer jag och kollar priser och sånt. det är så roligt att ringa och fråga saker! :)
det vi kom fram till var iaf,
party i morgon
party på lördag? om man pallar.

hann med en glass på halvars också.




om det är fint väder i morgon ska jag sola med min nya sololja! så håll tummen för mig.

Kommentarer
Postat av: Kregert

Tack! Nu är jag supernöjd! =)

2009-07-04 @ 16:27:57
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0