090724

denna vecka är det jobb tis-sön igen. men i lör och söndag har jag dom bra tiderna. :) så det är skönt att få sluta lite tidigare för en gångs skull! :)

igår hann jag träffa kregert efter jobbet. vi gick runt lite på media markt.m est för att hitta en ny telefon till henne. men vi hittade ingen. tror jag?
åkte sen hem. skjutsade in pappa och anneli till någon fest. jag skulle sen efter det åka till färgaffären och köpa ut färgen. ringde gubben på vägen dit. han förvirrade mig som vanligt..... när jag kom fram hade affären precis stängt. helvete.
åkte hem. gick promenad med tessan. somnade nästan i sängen innan jag skulle åka och hämta pappa igen. ringde han flera gånger under kvällen men fick inget svar. kl 00 svarade han och sa att jag kunde hämta han. då gjorde jag det. svintrött.

trodde jag skulle få min lön idag. men neeeejneeej....




idga är det jobb igen. jag orkar inte jobba kväll idag!!!
och sen vill jag att sofia ska komma hem från spanien idag. skitungen lär ju va brun som en neger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0