-

nu har jag jobbat mina dagar på toys för den här veckan. och det känns bra! lite knasigt och konstigt ibland. det är ju ltie skillnad på bilar och leksaksbilar om man säger så...

idag fyller mami år. hela 43! så hon fick ett badmintonset med nät och grejer av mig.  hon hade pekat ut det själv så jag behövde itne yra runt på stan och leta sönder mig. så det kändes bra!

efter jobbet ringde gm och pratade, det var mig en överraskning det som kom ur hennes mun! :) en bra en :)
sen hann jag med att träffa fia en stund.

förresten så tror jag att jag håller på att bli sjuk. eller, min hals dödar mig. plus att jag är dyngförkyld nu och har världens huvudvärk. hej ipren, här kommer jag.
och nu blir det sängen. är dötrött



orkade inte leta efter en bild bara just på mamma, så det fick bli denna! (sälen 08)

Kommentarer
Postat av: Kregert

Neeeeeej! Du får inte bli sjuk!!!

2009-06-18 @ 18:05:47
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0