090627, bröllop.

det var bröllop i lördags. pappa och annelis.

det började med att prästen inte kom. halv 4 var hon framme. bröllopet började vid 3. när hon väl kom inspringandes i kyrkan så bad hon sen om ursäkt för missförståndet. vi förlåter henne. hennes mobil börjar ringa, hon svarar. då blir det rundgång i hela kyrkan. alla håller för öronen och alla barn började tjuta. haha, vilken start!
resten av dagen var lyckad. festen var sjukt rolig. sa åt djn att spela mycket ACDC för pappa, och det gjorde han också. jag lovar alltså, ALLA var nog på dansgolvet när ACDC spelades! folk blev fulla som bara den. och jag fick själv agera taxi.
kom hem runt 3 halv 4.


här kommer lite bilder,

enjoy!



whilliam


limon som pappa och anneli kom i

i kyrkan efter kaoset

whilliam kommer med ringarna på en kudde

tobias och massor folk

malla

pappa, anneli och whilliam utanför kyrkan. nygifta

chrysler 48.

axel och whilliam. snygga pojkar




värmlänningar + tobba och stefan

tårtan


här ska anneli känna på dessa pojkars ben och säga vilken som är anders

när hon kom till pappa "rakar du benen eller?! ähh, såhär ådrig är inte anders!!" slutade med att hon valde howard. pappas morbror.


magnus micke och andreas shaekar

brudarna går lös

tommy och hans moves

pia

mogge och monika

pappa och tommy.

acdc spelades, då går stefan och alla andra grabbar lös på luftgitarren!

vad gör stefan?

shaeka!


härliga moves

stefan och tommy

min bror går lös på dansgolvet efter mycket tjat av mig

pappa rockar!


finns så mycket mer roliga bilder på folk. alla var knasfulla och jag hade skitkul åt alla. speciellt tommys "moonwalk". det gick lite hackigt till tyckte jag.. hhaha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, fan vilka roliga bilder :D snygga moves dom gör /TES

2009-06-30 @ 18:25:14
Postat av: Nathis

Va fin du va Emelie!!!

2009-06-30 @ 18:36:03
URL: http://nathalielovesyou.blogg.se/
Postat av: em

åh tack nathis!

2009-06-30 @ 22:04:24
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/
Postat av: fia

åh va fin du va :)

2009-07-01 @ 21:03:44
URL: http://sofiacandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0