12

har precis kollat klart på Wild child. den är rätt bra faktiskt.
har inte gjort så mycket idag annars. klockan är iofs bara 2. tiden går så jäääävla sakta när det är dåligt/tråkigt väder och när man inte jobbat. jag vill ju ha något att göra istället för att sitta hemma. kanske ska gå in på ams.se och söka lite jobb? så är jag ju lite duktig iaf.

i morgon blir det stan för mig och kregert. måste ju köpa en fin klänning till pappas och annelis bröllop. "spontan"-utgång väntas på kvällen också, eller hur? :) har inte alls varit sugen på att dricka på hur länge som helst nu. eller, sen kregert fyllde år sist. var det väl? det är en månad sen. shit. men i morgon kör vi på't igen!


är lite småirreterad förresten.  jag evt inte varför eller så det kom sig men nu är det ju som det är.

känns inte helt okej att jag knappt har någon bensin kvar i bilen heller. känns som det läcker någonstans? men med alla mina resor in till stan och tillbaks hit gör ju skillnad i tanken.. har nog redan tankat för 1300 sen jag fick min lön..... och det är redan nere på det röda. IGEN.
så ikväll får vi se om jag tar mig in till stan, hade ju hoppats på att vi kunde vara härute så jag slapp åka in. men nu blev det ju inte så.
ananrs blir jag hemma ikväll! men jag laddar för i morgon! ;)


nu ska jag packa lite grejer och sen dra till morsan tror jag. där finns de ju lite att göra iaf.


bye

Kommentarer
Postat av: Kregert

Go us tonight!

2009-06-13 @ 11:59:07
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0