den svarta

sitter just nu hemma hos kregert. hon sätter om mitt löshår. och jag kan inte kolla på skärmen så jag har ingen aning om hur det här kommer se ut när jag är klar..

men idag har jag iaf jobbat, med jonas och danne. det var rätt roligt. mycket bus och sånt. skrämde jonas för första gången också! äntligen har jag lyckats med detomöjliga! iofs är jag inte världens bästa människa på att skrämmas. jag blir för uppspelt på vägen när jag smyger fram så börjar oftast alltid skratta innan jag ens kommit fram...

i morgon blir det jobb igen, öppning till stängning.

gäsp. nu är jag trött. skulle nästan kunna somna.



hejdå


Kommentarer
Postat av: Kregert

Hej uppdatering? ;)

2009-06-08 @ 20:31:50
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0