helgen

bra helg. mycket bra helg.
i fredags blev det grilla med karin och kregert hemma hos kregert. badade vi också? jag har dåligt minne... men det var mys iaf! 
i lördags var det bröllop för hela slanten.
i söndags träffade jag kregert och karin för lite sol och bad. och avslutade kvällen hemma hos karin med grillen och TP. karin och jag vann! HIGH5!

min tattootid blev ombokad. min tatuerare hade blivit hundbiten och hade varit tvungen att operera tummen för det var så illla. han är sjukskriven i 2 veckor tilll... skit. hoppas den andra pojken har några tider.




nu tycker jag nästan att min förkyldning och hals kan ge sig! jag orkar inte vara såhär småsjuk längre. det är ju för helvete sommar!!!!

Kommentarer
Postat av: madde hn

Jag hörde det där om att han hade blivit hundbiten, men det var fan hans egna fel! :D HAHAHA!

2009-06-30 @ 00:20:04
URL: http://starwiin.blogg.se/
Postat av: Madelen

Kul att se dig :)

Fortfarande lika söt.

Kram

2009-07-01 @ 09:41:23
URL: http://maadelen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0