no one sleeps when i'm awake

i lördags var det först stan och sedan utgång som gällde.
på stan hittade jag klänningen som jag ska ha på pappas och annelis bröllop. + ett par skor. PUMPS! jag lär dö..
vi hann inte till systemet, så vi fick nöja oss med drickan vi hade. och det funkade ju det med.
det blev både palace och otten. danne skrev upp oss på gästlistan. det var ganska roligt att gå direkt förbi alla och ställa sig i vipkön (som var tom) och sen få säga "vi står på listan, emelie + 1".
tack danne!
det var en rolig kvälll, försökte ha ett par av mina nya pumps, men det gick inget vidare.hade dom kanske i 1 timme skulle jag tro. sen vare dags attt byta till mina converse.
men tack baby för en rolig lördag! detta måste göras om :)
PUSS

igår mådde jag inte alls bra, kan man säga. jag som aldrig brukar bli bakis!


Kommentarer
Postat av: Kregert

tack själv! och du? Hur gick d epå jobbet? tell me! :)

2009-06-16 @ 21:08:45
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0