tatueringstid bokad.

vad en viss person ska klaga på att jag uppdaterar dåligt då, hrmpff kregert ;)
okejokej! jag ska bätta mig. om jag orkar.
men jag grö ju inget annat än att jobba just nu. fast på jobbet har vi iofs roligt. killarna tycker tydligen att det är roligare än någonsin att driva busa och tönta sig med mig nu innan vi stänger. ALLA är på mig. men det är kul :)

idga har vi inventerat. tog lite extra lång tid. eftersom scannrarna var helt cepe.
men jag hann med det jag skulle hinna med iaf! boka tatueringstid! YEY. så den 29e juni sätter dom maskinen i min hud igen :)
längtar sjukt mycket.

saknar att umgås sådär ofta med kregert nu också. det blir allt för sällan nu :( det gillas inte!

Kommentarer
Postat av: Kregert

du är jätte duktig nu, men nu måste jag visst skärpa mig med tydligen (A)

2009-06-13 @ 12:00:24
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0