29

fan vad jag hatar att folks beteende och surhet går över så att jag blir på så jäääävla dåligt humör! sitter just nu med en stor sur jävla min i fejset och hade kanske inte det vackraste leendet på läpparna dom sista timmarna på jobbet idag heller.

iaf.  den här helgen har varit rätt bra ändå. iaf fredagen och lördagen.
i fredags var kregert och jag ute till stadiumlagret, servera och whirlpool och lämnade våra CVn. det gick väl inget vidare kan jag säga, på stadiumlagret blev vi inlåsta och kom inte ut. på servera kändes det som att det var 10382 pers om dagen som kom och lämnade cv. och hos whirpool kändes inte så "nödvändigt" att lämna något eftersom att dom bara hyr in folk ändå och blabla. ingen lyckad tur kan man väl säga!
på kvällen blev det black horn. mycket bra band! kansigt folk, litet slagsmål och öl. träffade dennis i några minuter också.

i lördags, igår, var de jobb som gällde. det började med att när jag klev innanför dörren så säger jonas till mig att "fan va sen du är, klockan är ju 20 i 12!" (jag börjar 11) jag bara "va? skämtaru?!" "nejnej! man ställde ju om klockan inatt vetu väl?, så daniel är lite sur nu därute bara så du vet...." fatta att jag blev så jävla nervös eller?! sprang och bytte om och sedan ut på golvet fort som fasen. fick gå där i ca 40 min och tro att jag var försenad och var nervös för att daniel var skitsur, han såg itne så glad ut heller. så tillslut gick jag fram till daniel när jag inte hade ngåon kund och bad om ursäkt för att jag kommit försent men att jag inte visste om att man skulle ställa om klockan. han bara flinade till coh sa "ja men du är ju helt dum i huvudet som går på allt sånt här hela tiden!" ÅÅÅHHHHHH!! då fick dom en varsin knytnäve kan jag lova, fast pöå armen. HOPPAS NI FICK ONT ERA JÄVLAR!
men det slutar inte där, när jag skulle gå hem så hittade jag inte mina skor, jag fick ur några ord ur daniel medans han asgarvade och jonas likaså. då hade jonasjävlen lagt dom i frysen! och dom ahde legat där sedan 12, och jag gick hem 4! GAH! såg dom inte ens när jag gick och käkade, är jag blind eller what?
ja så dom var ju helt iskalla när jag skulle ta på mig dom så det gick ju inte...

efter jobbet och när mina skor hade tinat upp lite så hann jag ta en öl eller två med dennis på olearys. efter de åkte jag hem till fia, de blev lite film och lite tvmys där. var sjukt trött så blev en tidig kväll för mig.

idag var de jobb igen. de gick bra ända tills daniel surade ner sig för att "jag inte hade lärt mig" en sak.. men hur jävla lätt är det att kunna allt. bara för att du har mycket att tänka på så behöver ju jag kanske fortfarande hjälp ibland...
så nu iaf är jag inte på världens bästa humör kan man säga.
lite sne

så hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0