bloggfix

nu har jag fixat pyttelite med bloggen, var lite trött på min extralivsgubbe och det dära.

ska snart in till stan. ska åka den helvetes sämsta bussen som finns. då jag måste åka till blacka och sen tillbaks till kimstad (tar en timme extra). men det går ju ingen annan som passar och bilen ska jag ju ställa av,.
PÅMINNELSE TILL MIG SJÄLV:
STÄLL AV BILHELVETET IDAG!
ska iaf in till stan och träna med kregert. aerobics! wuhu. det är nästan så att jag har längtat sen passet förra veckan.

detta hade jag skrivit förut. men glömde att publicera.
nu ha rjag iaf tränat och käkat.
ska lägga mig i sängen nu och fortsätta att kolla på how i met your mother.
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0