jag och min mun

det blev en lång dag på jobbet. det kändes också, i både rygg och ben/fötter. fattades en på jobbet också, så vi var bara 2. men det gick ju bra det med!

dagens korkade citat av mig,

jag tänkte fråga daniel om han visste hur man tog bort inredningen på min bildörr, (eftersom låset lär ligga där i någonstans) men orden som kom ur min mun var,
"vet du hur man öppnar min bildörr?"
HAHAH
ibland blir det inte riktigt som jag har tänkt mig

i morgon blir det träning för min del. ska bli skönt som bara fasen, känns som det var jättelänge sen fastän att det senast var i fredags.
innan det ska jag förhoppningsvis träffa kregert :) undrar vad vi ska hitta på för bus.


sommar snart tack!?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha Emelie! Har du testat att öppna med handtaget?!

Den var sjukt rolig! ;)

2009-03-02 @ 20:28:42
URL: http://sannamedfamilj.blogg.se/
Postat av: em

haha. ja ibland går det bara inte :p

2009-03-02 @ 22:00:29
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0