:)

kom hem vid 7 i morse. helt död. blev inte så mycket sömn för mig inatt.
var hos johan igår. det var mys! men han satte på någon jävla cepeskräckfilm.
den handlade om en tjej som var haunted, kommer ju inte på det svenska ordet för det!, jaja. hon var iaf "haunted" av en pojke som var jätteäcklig. och en äcklig hund med konstigt ansikte. hela tiden var det läskiga ljud och ja. allt var cepeläskigt. sen vred en människa uppochner på sitt huvud och jagade en tant till döden på alla 4 benen. sjukt läskigt var det.
som tur är finns de ju kuddar!
så hela denna natt har varit jobbig. det blev ju inte lättare när johan låg och pratade om den där jävla filmen och berättade om hur alla äckliga saker såg ut! suck!så jag har tänkt på den där jävla äckliga hunden hela natten. men jag fick slå på johan om jag inte kunde sova :p hah! det var ju ändå hans fel.
när han drog till jobbet efter 5 i morse så kunde jag itne alls sova vidare. så kollade buss och tog nästa som skulle gå.
så kom iaf hem efter 7 i morse. la mig och kollade på how i met your mother. var ju inte så trött efter ha gått ute i kylan. men efter 2 avsnitt så somnade jag och vaknade av att både först mamma ringde. och sen att pappa ringde. av pappa fick jag en utskällning för att jag inte gör något hemma. som vanligt. men de gör jag, ibland. jag är ju typ inte hemma så vafan ska jag göra åt saken?

ikväll blir det i alla fall partyparty!
och nu ska jag hoppa in i duschen!
bye suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0