.

jag kan nog inte blir så mycket mer lessnare. har gråtit konstant senaste en och en halv timmen. till stor del crapig dag på jobbet och nu detta. varför ta upp det igen? varför försöka övertyga mig till saker som jag inte vill! varför vill du att jag ska försvinna härifrån fastän du säger att du inte menar så, på det sättet som jag tar det? förstår du inte hur du själv låter när du säger saker till mig?
alltid dessa jävla problem! jag hatar det här! för ett ögonblick (notera ögonblick) så ville jag bara ta livet av mig för att allt skulle bli så mycket lättare. jag klarar inte denna smärta!

Kommentarer
Postat av: tes

jag noterar ögonblick men glömmer det sedan väldigt fort! inga sånna tankar honey :( hoppas det blir bättre snart!

2009-04-01 @ 12:44:04
URL: http://metrobloggen.se/omtherese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0