from now on

nu har jag städat lite här hemma och förhoppningsvis gjort pappa lite glad.
han ringde och väckte mig innan 9 i morse och skällde ut mig för att jag ligger och sover bort hela dagarna (wtf?) och åker in till stan och gör saker och sen kommer hem och äter mat. hjälper inte till någonting hemma heller. men ska jag gå och säga till honom varenda liten sak jag har gjort så lär han ju bli arg eller irreterad på det. men han märker ju inte något som jag gör här hemma, så kanske borde göra det ändå.

vid 10 så ringde daniel från jobbet och undrade om jag kunde jobba ikväll, 17-20. sure! skulle bara kolla upp om de fanns någon bil jag kunde låna eftersom min nu är avställd. känns som att jag kunde ställt av han idag istället. eller iaf väntat med att ställa av han. dom lär ju säkert ringa flera gånger. eller förhoppningsvis gör dom väl de.
daniel tyckte att ajg skulle ha min vita schal på huvudet idag också. HAHA

jajaaaaa.
frågan är om jag ska städa lite till, eller om jag skiter i det och gör det lite senare?

förresten, jag har sjuk träningsverk i min vänstra vad? jag måste ha missat att stretcha den. suck. det gör ju skitont när jag går

Kommentarer
Postat av: Kregert

Jag har träningsvärk i knäna :) eller lite ovanflr kankse man ska säga. heja oss! =)

Kul att du får jobba lite nu vännen min...!!

Pusss

2009-03-04 @ 17:54:03
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0