he he

okej, virrig som jag är. skatten skulle iaf betalas denna månad, jag hade fel med den där 3an. men det har löst sig i vilket fall!
dagen idag slutade bättre än den började.
kregert och jag vandrade på stan bland allt folk. man kan ju säga att vi inte var ensamma iaf. massor med stånd, eller vad det nu heter, var där också överallt på stan eftersom det var melodifestivalen och blablabla ikvälll. utanför h&m så hade dom ställt upp för singstar. klart vi var tvungna att sjunga! 2 ggr till och med! :D vi var så jäääävla bra att folk stannade och lyssnade/kollade, haha, eller jag vet inte. kö var det efter vi var klara iaf. jag skojar inte om jag säger att vi var på topp 4 på den där listan dom hade på sidan av. man kunde faktiskt vinna ABBA singstar spelet. jag var iaf 3a och kregert 4a! men jag lovar att vi rockade järnet och hade lätt vunnit om vi hade koncentrerat oss eller varit lite mer seriösa :p
dom var kvar på stan i morgon, ska vi dra förbi eller? HAHAHA
i morgon blire nog lite partyparty. ska iaf in till kregert och busa.

jag la upp min bloggadress för första gången idag på facebook. har aldrig sagt att jag haft blogg till någon. för egentligen vill jag nog inte att folk ska läsa. men idag la jag iaf upp den på facebook. och vanligtvis brukar ajg ha runt 15 trogna läsare. men nu blev det dubbelt så många på bara 1 timme! haha, jag undrar vilka alla ni är.. hm

nej nu blir det duschen.
gammelmormor, mormor&morfar kommer ju i morgon. agnes,  min lillasyster, ska ju döpas :)
måste ta ut min piercing, annars lär gm få spelet. haha! suck :((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0